15 sierpnia 2010

Twarożek dla M

Od razu na wstępie uprzedzę, że to nie jest twarożek w moim guście. Ja lubię twaróg naturalny - tylko biały ser i śmietana. Bez żadnych przypraw. Ale M mnie tak prosił, żebym zrobiła taki z dużą ilością dodatków... Czasem trzeba ulec, również kulinarnie. Przynajmniej od święta.

Składniki:
  • 200 g półtłustego białego sera
  • kilka łyżek śmietany 
  • pół pomidora
  • ćwierć czerwonej papryki
  • korniszon
  • gruby plaser żółtego sera
  • sól, pieprz
Biały ser wymieszać ze śmietaną, doprawić. Pomidora, paprykę, korniszona i żółty ser pokroić w kostkę. Wszystko wymieszać i gotowe. Można dodać i inne rzeczy, np. rzodkiewkę. To zależy co się akurat ma po ręką.


M twierdzi, że najbardziej w tym twarożku lubi żółty ser, który wyłania się jako coś elastycznego i stosunkowo twardego spod miękkiego twarogu i warzyw. Zresztą ten żółty ser w składzie to jego wymysł. I muszę przyznać, że nie jest to najgorszy pomysł.

2 komentarze:

grazyna pisze...

Podoba mi się 1 Ja akurat lubię twarożki z dodatkami

EPK pisze...

:) Bo takie z dodatkami chyba są dobre, tylko ja mam spaczony gust.